Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Proszę o audyt i pomoc w pewnym temacie 
Autor Wiadomość

Post Proszę o audyt i pomoc w pewnym temacie
Witam,
to mój pierwszy post na tym forum. Jestem samoukiem jeśli chodzi o tworzenie stron i SEO. Robie to hobbystycznie a na codzień zajmuję się czymś innym.

Ale do rzeczy. Mam problem ze swoją stroną, a ściślej z jej wyświetlaniem w wynikach google. Nie chodzi o samą pozycję - bo zawsze jestem w czołówce (jeśli nie na pierwszym miejscu). Sprawa dotyczy innowacji wprowadzonej przez google jakiś czas temu, a mianowicie map, zdjęć, profili g+ wyświetlanych darmowo z prawej strony.

Witam,
to mój pierwszy post na tym forum. Jestem samoukiem jeśli chodzi o tworzenie stron i SEO. Robie to hobbystycznie a na codzień zajmuję się czymś innym.

Ale do rzeczy. Mam problem ze swoją stroną, a ściślej z jej wyświetlaniem w wynikach google. Nie chodzi o samą pozycję - bo zawsze jestem w czołówce (jeśli nie na pierwszym miejscu). Sprawa dotyczy innowacji wprowadzonej przez google jakiś czas temu, a mianowicie map, zdjęć, profili g+ wyświetlanych darmowo z prawej strony.

Do pewnego momentu moja domena http://www.terminale-platnicze.wroclaw.pl, na słowo zadane google 'terminale płatnicze wrocław", miała właśnie dodaną taką mapkę wraz ze zdjęciami. Po jakimś czasie taka informacja znikła. Zbiegło się to z podpięciem innej domeny pod ten sam hosting (domena "www.playbiznes.wroclaw.pl").
Sytuacja mnie oczywiście zasmuciła. Miesiąc temu domena playbiznes.wroclaw.pl została wyłączona. Pare dni temu coś mnie tknęło żeby zadać google wyszukanie na hasło "doradca play biznes". Ku mojemu ździwieniu w wynikach nie związanych z "terminalami płatniczymi Wrocław" pojawiła się właśnie utracona mapka wraz ze djęciami! Oczywiście w wynikach nie było już strony playbiznes.wroclaw.pl.

Co może powodować taką sytuację? Jak to naprawić?