|
Zobacz tematy bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Teraz jest Wt maja 22, 2012 9:51 am
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Pozycjonowanie sklepu w Polsce i za granicą
| Autor |
Wiadomość |
|
genzos
|
 Pozycjonowanie sklepu w Polsce i za granicą
Witam, jestem nowa na forum i zielona jeśli chodzi o pozycjonowanie. Chciałam zlecic pozycjonowanie polskiej firmie, jednak odmówiła ze wzgledu na brak obeznania z pozycjonowaniem po włosku, które mnie najbardziej interesuje. Mogłabym zlecic pozycjonowanie firmie włoskiej, ale wówczas znów miałabym problem z wersją polska. nie mówiąc juz o tym, że trudno powiedziec jaka byłaby skutecznośc tej firmy. Dlatego zastanawiam się czy moge sama coś zrobić w tym kierunku. Czy istnieja programy, które mogłby byc mi pomocne w tym zakresie? od czego zacząć, bardzo prosze o pomoc.
Mam jeszcze jedno pytanie, co lepiej wpływa na skutecznosc strony w google w poszczegolnych krajach, jedna domena z roznymi wersjami jezykowymi czy lepiej uzywac np. 2-3 domen z koncowka danego kraju?
|
| Cz gru 29, 2011 5:43 pm |
|
 |
|
seotroll
|
 Re: Pozycjonowanie sklepu w Polsce i za granicą
IMHO 1 domena dla 1 wersji językowej. Dobrze, że trafiłaś na uczciwą firmę, ktora odmówiła, zmorą tej branży jest branie wyzwań, którym się nie podoła i potem strata czasu, pieniędzy, czasem domeny 
_________________ feromony - naprawdę działają
|
| Wt sty 03, 2012 9:49 pm |
|
 |
|
magnesik
|
Jeśli chcesz spróbować pozycjonować w PL to masz świetny program, SeoAdder. Niestety jakie narzędzia dobrze działają w przypadku pozycjonowania we włoskim google to nie wiem...
_________________ Rada dla pozycjonerów : SeoAdder - automat do katalogowania. Polecam!
|
| Pt lut 10, 2012 12:48 pm |
|
 |
|
tomcio942
|
Włoskie google jest takie jak nasze..
_________________ Adder : jedyne skuteczne narzędzie do pozycjonowania.
|
| Śr mar 07, 2012 3:28 pm |
|
 |
|
krystiannowak
|
Firma odmówiła bo nie chciała się w to pakować, normalne..