Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Wypromowanie produktu w internecie 
Autor Wiadomość

Post Wypromowanie produktu w internecie
Witam właśnie zaczałem pracę jako specjalista ds. marketingu w firmie produkującej eko-groszek. Mam za zadanie wypromować nasz produkt w internecie. Jestem zielony w tym temacie, może macie jakieś propozycje.

Pn kwi 12, 2010 2:59 pm

Post Re: Wypromowanie produktu w internecie
Propnowałbym zamieszczanie opinii o eko-groszku twojej firmy na różnych forach, dodatkowo w postach zamieszczać link do waszej strony. Nie tylko stworzy to dobry wizerunek ale też lepiej wypozycjonuje waszą strone. Widziałem program który ułatwia poruszanie się po forach i przechowywanie linków do postów o produkcie. Tu jest filmik o nim http://www.youtube.com/watch?v=t_heRzSP5LY

Wt kwi 13, 2010 8:54 am
Moderator

Wersja ekstremalna - gwarantująca popularność.
Kupcie/wynajmijcie duże pole pszenicy i wykoście na nim napis 'eko groszek' i adres strony www. Poczekajcie na update Google Earth i podrzućcie odpowiednie linki i screeny na wykop, digg, demotywatory, joe monstera... prawdopodobnie historia otrze się nawet o tv. ;)

Wersja normalna.

Składniki:
- strona firmowa z blogiem
- fan page na facebooku
- profil na twitterze/flakerze/blipie
- lista najpopularniejszych forum internetowych, na ktorych mozna spotkac potencjalnych milosnikow eko groszku

Sposob przyrzadzania: